مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

فارس من| نقطه کور ساخت قطره چکانی بزرگ ترین بیمارستان شمال کشور کجاست؟!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به این سوال که چرا اثری در پیشرفت فیزیکی پروژه ماهفروجک ساری نیست؟، گفت: با توجه به زمان بر بودن برخی از اقدامات نمی توان زمان دقیق افتتاح این پروژه را اعلام کرد اما با اطمینان اعلام می کنیم در آینده ای .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی بیمارستان ماهفروجک ساری اکنون حدود 15 سال از عمر ساخت آن می گذرد، اما همچنان در پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد خود باقی مانده است.

خبرگزاری فارس مازندران طی چندین گزارش پیگیری های فروانی را از مسؤولان استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی پیمانکار شرکت این مجموعه داشته است و روند پیگیری همچنان هم ادامه دارد تا نقطه کور ساخت قطره چکانی این مرکز درمانی که چشم و امید هزاران فارغ التحصیلان و حتی مردم  استان مازندران است به نتیجه برسد.

همانطور که بارها و بارها به آن اشاره شد مازندران از فرسودگی بیمارستانی رنج می برد و با توجه به حجم بالای مسافر در استان ضرورت دارد مرکز درمانی هوشمند و با ظرفیت پذیرش بالا مورد توجه مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرد؛ چرا که بیشتر فضاهای بیمارستانی موجود در استان مازندران کوچک و فرسوده هستند و ارائه خدمات با کیفیت درمانی را از درمانگران سلب می کند، این در حالی است که با بهره برداری از بیمارستان ماهفروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نقطه کور ساخت قطره چکانی بزرگ ترین بیمارستان شمال کشور کجاست؟!

فارس من| نقطه کور ساخت قطره چکانی بزرگ ترین بیمارستان شمال کشور کجاست؟!